torsdag 1 december 2011

Harder, better, faster, stronger

Körde ett Bröst / Triceps / Mage-pass på ett lugnt och skönt gym idag, tycker verkligen om att träna innan "rusningen" framåt kvällen. Ett riktigt härligt pass med ännu en sänkning av vikthjälpen på dips och en undran om triceps håller på att bli min rabsoluta favoritmuskel att köra slut på..

Jag håller på att tidsinställa inlägg för nästa vecka.. något om dagen blir det iallafall. Förhoppningsvis kommer jag kunna ge en uppdatering om hur det ser ut på ett  Belgiskt gym också. Efter visst googlande verkar det som att en väldigt vanlig grej i Bryssel är att ha separata träningstider för tjejer och killar, eller gym enbart för tjejer/killar?! Blir spännande att se










Delar med mig av ett recept från dagens SvD - jag som älskar rödbetor blir inte annat än lycklig bara av att läsa om det hela så jag anar vad nästa veckas söndagsmiddag kommer att bli.. (klicka på bilden för att få den större)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar