fredag 2 december 2011

Packa kappsäck

 Har en upptagen innan-resa-kväll med mycket att göra. Håller precis på att baka proteinbröd som ska fyllas med tonfiskröra (frukost på tåg) & ska fixa en kall quinosallad (middag på buss). Här är dagen hittills i bilder:

Såhär kan det se ut när jag försöker räkna min sambos reps åt honom samtidigt som jag fotar.. det där med multitasking är inte min allra starkaste sida. Blev dock ett Biceps / Rygg-pass som jag är riktigt nöjd med!


Sportstrumpor? GoCoco? Nä, när jag är på gymmet kör jag Hello Kitty..
(skorna är Asics Ayami-Kensei och helt fantastiskt sköna att ha på sig)

Unnade mig en räksallad från Renee Voltaires kafé i Farsta. Helt fantastiskt god med handskalade räkor, avocado, ägg, groddar, rödbeta, rädisor, morot, senapsdressing & quinoa.

2 kommentarer:

  1. kafe voltaire ägs av lotta voltaire och martina myhran och inte av renee, anväder sig dock av renees produkter

    SvaraRadera
  2. Så grymt snygga skor du har!!

    SvaraRadera