lördag 3 december 2011

På resande fot + things to do

När ni läser det här sitter jag på en buss med destination Bryssel, jag är på studieresa och åker runt i Belgien & Tyskland där vi besöker Europaparlamentet, muséer och andra saker av intresse. Jag har schemalagt inlägg för hela veckan så att bloggen inte är helt död den här veckan.



Tänkte bjuda på en liten lista med träningsrelaterade saker jag skulle vilja göra i mitt liv. Vissa kommer ske snart, andra kommer ta längre tid. Helt utan inbördes ordning så vill jag..:
  • Gå en nybörjarkurs i poledance här.
  • Gå på ett 6-veckors bootcamp här. Helst tillsammans med min sambo.
  • Kunna göra riktiga armhävningar. (har verkligen aldrig klarat det..)
  • Springa ett marathon. (eller flera, först stockholm sen utomlands!)
  • Testa bikramyoga.
  • Kunna göra chins utan hjälp.
  • Springa tjurruset.
Mer diffusa bubblare: Lära mig mer om allt, öka min muskelmassa, utbilda mig inom träning & hälsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar