lördag 19 november 2011

Biggest Loser

Det spelar ingen roll att det är lördag, vaknar ändå klockan 7 med en mage som skriker efter frukost, så här sitter jag med min morgonkvarg..(+ banan, linfrön, proteinpulver & rågfras) Igår hade sambon köpt hem smågodis, jag älskar smågodis och åt med gott samvete - inget är förbjudet och jag har inte ätit sötsaker på hela veckan. Gick och la mig sockerstinn och hoppas på att det ger mig lite extra energi på biceps/rygg-passet som väntar idag!

Tills det blir gymdags tänker jag titta på Biggest Loser. Det är en fantastisk serie. Jag blir så inspirerad av att se de här människorna, som trots att de har alla odds emot sig, kämpar och kämpar - och sedan når i mål. Ett avsnitt Biggest Loser gör mig motiverad att gå till gymmet och ta i så mycket jag bara kan + lite till.


Vem kan undvika att bli imponerad & inspirerad av det här? Av viljestyrkan, motivationen och arbetet som krävs för att nå dit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar