onsdag 9 november 2011

Hello stranger.

Det här är alltså min bloggs första inlägg. Jag har ända sen jag tog första steget att "förändra mitt liv" funderat på att blogga om det men aldrig känt att jag varit tillräckligt intressant/haft tillräckligt mycket att säga.  Men nu har jag vågat sätta igång och hoppas på att ni som hittar hit kan hitta något att gilla och kanske inspireras av som får er att stanna. 
 
Jag tänker inte börja med en milslång presentation av mig själv, lära känna mig kommer man  få  göra bit för bit i den här bloggen ändå.  Men det mest grundläggande är väl på sin plats:

Bor: Söder om stan med sambo i lägenhet, förstahandskontrakt och allt. (vilket inte alls är självklart i vår ålder)
Gör: Studerar upp gymnasiebehörighet, färdig till våren.
Fritid: Träning, pluggande och.. lite till träning samt pluggande. I övrigt älskar jag att läsa och att titta på matlagningsprogram.
Framtidsplaner: Bli gymnasielärare i svenska & religion, börjar på Södertörns högskola hösten 2012.
Övriga drömmar:
att utbilda mig till PT, resa till indien och läsa mängder av filosofi på universitetsnivå bara för att jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar