söndag 27 november 2011

Helt slut

Är helt slut i huvudet. Sista veckan i plugget nu innan jag kan börja ta det lite lugnt och slappna av under jul, och det behövs verkligen. Har börjat få rätt jobbiga stress-symptom i kroppen (ex. illamående deluxe, dagligen..), har alltid varit så att har det varit jobbigt i huvudet så har min kropp reagerat.

Oh well. Idag började jag med att köra intervaller på löpband igen! Blev 20 minuters uppvärming på 12km/h och sen 10st intervaller på 17km/h: 30sek springa-30sek vila. De sista 2 var värst, mina nu-dör-jag-stönanden hördes garanterat över hela gymmet..

Resultat av min intervall-relaterade näradöden-upplevelse: Taskig hållning, kraftigt reducerad verbal förmåga, total utmattning.


Sen hem till familjen för att baka pepparkakor, äta god mat och nybakta lussebullar. Precis vad jag behövde!


Idag har jag f.ö styrketränat i 1 månads tid, inspirerad av Smaljeansen kanske jag ska lägga upp mina styrkescheman så ni kan se exakt hur stark jag är (ja, snarare svag.. men man måste ju börja någonstans). Ska ta och fota imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar