söndag 20 november 2011

Söndagsbestyr.

Inte alls lockande med beiga donuts eller kakor när man kan plocka
ihop en sån här smak- & färg-explosion till efterrätt: turkisk yoghurt,
crunch-flingor, blandade bär & fruktsallad.
Dagens träning: Ben/Axel-pass. Älskar benpass och att ta i så att man blir helt yr i huvudet. Jag hoppas på rejäl träningsvärk i lår & rumpa imorgon - min kropp verkar nämligen återhämta sig såpass bra att jag sällan får särskilt mycket träningsvärk hur mycket jag än kör slut på mig (och oavsett om det är kondition eller styrka..) vilket jag tycker är rätt tråkigt.

Dagens lyx: Brunch på Clarion hotel, åt gravad lax med hovmästarsås, äggröra, ribs & bacon. Och plockade ihop en fantastisk efterrätt på det.
Rekommenderar brunchen på Clarion, det är så stort att man slipper trängas och maten är god. Det enda dåliga är att de har dåligt med bröd, inget surdegsbröd eller rejält rågbröd.. tråkigt.

Dagens internet-letande: Efter en undulatbur & en ny vardagsrumssoffa, det ska nämligen bli tillskott i vår lilla familj.

Dagens haven't done: Plugg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar