måndag 28 november 2011

Gästbloggare

Gästbloggade hos Philip Lailani igen, inlägget finns här. Handlar lite om hur man ska lyckas släpa sig till gymmet även när motivationen är på minus och man helst av allt vill sitta hemma och titta på dåliga sitcoms.. Eller bara om att man inte på något magiskt sätt får tid att träna till övers bara sådär - man TAR sig tid att träna. Det handlar om prioriteringar, bara om prioriteringar.


Ikväll blev det ett sent biceps & rygg-pass på gymmet som jag inte kan vara annat än nöjd med. Fotade mina gymscheman, men då jag måste sova rätt omgående lägger jag upp ett inlägg med dem imorgon istället, vill ha ordentligt med tid att skriva text till osv.. det blir roligare att läsa då :)



Vad har du tränat idag? Gick det bra?

2 kommentarer:

  1. Precis börjat följa din blogg! Gillar den enormt, alldeles för lite träningsbloggar som är bra numera!

    Själv tog jag efter ditt intervall pass du berättade om, sprang 10km/h 10 min, därefter 12km/h 10 min (uppvärmning), sen böärjade interallerna, men gick bara upp till 15km/h i 60 sek "vila" i 10km/h 30 sek, o fortsatte så 5 gånger :) Skall öka till nästa gång!
    Därefter blev det ett triceps/mage/bröst pass på gymmet, där jag även tog efter ditt schema som du följde från någon annan? :)

    kommer fortsätta följa dig! Blir jättetaggad!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!
    Ja, jag snodde det från någon annan som grund och har sen anpassat det lite till mig - men tycker det är en bra uppdelning av muskelgrupper :)

    Vad har du för mål med din träning? :)

    SvaraRadera