lördag 19 november 2011

Hard work but totally worth it

Gina tricor, 99:- Motivational t-shirt! :D
Dagens pass: Biceps/Rygg.

Dagens känsla: Okej, känner att jag har svårt att riktigt nå mina ryggmuskler i övningarna, men det blir lite bättre för varje gång. Körde helt slut på biceps, det går himla långsamt men jag blir faktiskt starkare.

Dagens insikt: Hur jobbigt jag faktiskt tycker det är att bryta rutiner (gäller alla delar av mitt liv, fast min rutinfasthet är oftast till min fördel). Att bara göra en övning lite annorlunda blir en mental utmaning för mig.

Dagens mat: Kvarg+turkisk yoghurt med 1 banan, linfrön, rågfras & proteinpulver / kycklingcurry av kokosmjölk med nötter + 1 äpple / proteinshake + nötblandning / omelett med salami, lök, ärtor & massa ost / senare: kvarg med proteinpulver + mjölk + rågfras.



Resten av dagen måste jag ägna åt Afrikas historia. Har väldigt, väldigt mycket att läsa in mig på den här helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar