torsdag 17 november 2011

Dagens..

Mat: Kyckling, broccoli, paprika, haricot verts & cashewnötter i kokosmjölk + grön curry-pasta. Serverad med råris.

Dagens pass: Bröst/triceps/mage.
Dagens känsla: Fantastisk! Alla set flöt på och jag blev gladare för varje grej jag gjorde. Behövligt efter flera sega pass i rad. Det är verkligen såna här träningspass som gör att man längtar tillbaks så fort man lämnat gymmet..
Dagens gymoutfit: Blått på blått. (allt från Nike dessutom, sedär)


Sen jag kom hem har jag stått i köket och bakat biscotti till morgondagens fika i plugget (eller snarare vad som i masterchef-sammanhang skulle kallas dekonstruerad biscotti, resultatet blev inte strålande..) & gjort en god vardagsmiddag. Nu är jag helt slut men också väldigt nöjd med dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar