torsdag 24 november 2011

Förtydligande

Förra inlägget var alltså inte en känga till de som inte tränar!
Jag kanske inte gjorde det tydligt nog.

Var och en mår bra av sin fason, jag ser inte ner på folk som tränar & tycker inte att deras livsval på något sätt är sämre än mitt. Jag sitter inte och ifrågasätter en persons val att inte träna. Det viktiga är att man mår bra. Motsatsen bör även gälla, och de som tränar slippa bli ifrågasatta av omgivningen, det var bara det.

Jag mår bra på mitt sätt, du mår bra på ditt, och båda är okej! *tummen upp*


Idag har jag vilodag, och har precis kastat mig in i nästa Afrika-projekt. 3,5 veckor kvar till jullovet och mycket att göra.



Tills dess: Vad är din favoritträning? Eller favoritövning? Vore kul att veta!

1 kommentar:

  1. Jobba i cable-crossmaskin är alltid kul, så lätt att variera och så många möjligheter.

    Även den som mår bra och är äldre eller tilloch med gammal får höra: men är inte detdär för mycket? etc. Svaret är alltid. Nej och om jag tar ut mig, för det händer, tar jag paus

    SvaraRadera