lördag 12 november 2011

Dagens träning.

Dips - mitt mål är att innan jul klara av att göra minst 1 set helt utan hjälp från maskinen.


Min lördag: välbehövd sovmorgon, triceps/mage/bröst-pass på gymmet där jag klarade att höja vikt på både bänk- och hantel-pressen! (lyckan! Bröstet har visat sig vara min allra svagaste muskelgrupp..), en powernap på eftermiddagen och sen har jag skrivit på lite grejer.

Imorgon ska jag och min sambo bege oss till Allt för Hälsa-mässan, jag hoppas på mängder av nya idéer & inspiration!

1 kommentar:

  1. Dips är min nya favoritövning, den är så kompromisslös på något sätt. Gör det halvhjärtat så ligger du där i en hög :)

    Skaderisk på denna övningen dock, har fått problem med muskelfästena till pecsen när jag kört dips tidigare, och varit tvungen att köra lätt i nästan 2 månader.

    SvaraRadera