torsdag 3 november 2011

Framtidsdrömmar & en resa

Här är en liten lista på träningsrelaterade saker jag vill göra i mitt liv, vissa är närmare än andra. Men helt utan inbördes ordning så vill jag..:
  •  Gå ett 6-veckors bootcamp hos Army Fitness.
  • Gå en nybörjarkurs i Poledance här.
  • Kunna göra riktiga armhävningar. (har aldrig kunnat det, någonsin..)
  • Springa ett marathon.



..när ni läser det här sitter jag på en buss med destination Bryssel. Min största noja med resan är hur i hela världen jag ska få i mig tillräckligt mycket bra mat tillräckligt ofta (vi kommer vara på resande fot nästan hela tiden from idag t o m fredag, och jag är sämst i världen på oregelbundna tider). Min näst största noja är hur rastlös jag kommer bli av en veckans icke-träning.. men det är bra för kroppen att få vila upp sig.

Annars ska det bli kul, lite semester från vardagspluggandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar